A megváltozott piaci környezetnek megfelelően az Erste Bank Hungary személyre szabott szolgáltatásokat nyújt a kkv-k számára. A bank célja az, hogy a kkv szegmensben az elkövetkezendő években meghatározó szereplővé lépjen elő. A pénzintézet digitalizálással és innovációval kíván vezető piaci szereplő lenni. Üzletpolitikájának a három sarokköve pedig: egyszerűség, személyesség és kiszámíthatóság.
A várakozásokon felül teljesítő gazdaságnak köszönhetően, idén 2-3 százalékos növekedést prognosztizálnak. A beruházások növekedésével párhuzamosan a lakossági fogyasztás is élénkül, ami segít fellendíteni a korábban gyengébben teljesítő kiskereskedelmet. Szinte biztos, hogy a kkv-k egyre nagyobb szerepet játszanak a gazdaságban.
Az Erste Bank belátható időn belül szeretne a kkv-szektor négy legnagyobb bankja között szerepelni. Ennek megfelelően elsősorban az export- és agrárfinanszírozásra fókuszálnak. A személyre szabás és a kényelmesebb kiszolgálás érdekében 2018-ra a digitális banki szolgáltatások terén is az élbolyba szeretne tartozni. Ennek az első lépése a februárban elindított MobilePay szolgáltatás, amivel okostelefonunkkal tudjuk intézni a mindennapi pénzügyeinket.
Ehhez egy olyan, hosszú távon fenntarthatón üzleti modell kell, aminek a sarkkövei a termékfejlesztés, digitalizáció és ügyfélközpontúság.